2011年8月3日 星期三
天晴BB 3個月
我係陳家大公主,天晴BB
已經三個月大啦
第一個月的我
淨係識得飲奶、訓教、大喊、噴奶
到第二個月我就識得扭計
玩到high晒
眼訓都唔訓
鍾意飲水多過飲奶
滿左三個月的我
大隻左好多啦
好識得逗大家開心
如果你同我講野
我會笑架,或者講"噢"
兩個星期前開始分別望到自己的左右手
今日已經可以左右手一齊玩啦
有好大進步,爸媽都開心^^
我仲識得望奶樽添
最慘係爸媽唔比我食手指囉
好好味架嘛
佢地都唔明的
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言