今次黎到荃灣公園呀

BB晴黎到一個城堡入面

LEE個公園仲有個好長的海濱長廊

你睇下BB晴笑得幾燦爛

只要BB晴訓得夠
佢就可以好精神咁玩架啦

如果BB晴大D就可以落草地玩、跑、跳

依家比媽媽抱住先啦

今日黎左一個超多蚊的地方 "元朗壆圍"

入到黎一間荒廢左多年的學校

BB晴都有黎架

其實今次會黎LEE度都係同爸爸的工作有關

好耐無黎到大自然啦
好掛住你地呀
LUNCH我地就去左鳳琴街
一間叫"大板"食日本菜
爸爸的三文魚魚生飯
我的牛肉拉麵
味度都唔錯

mega box的ikea的cafe超大
連盞燈都大過人
部機影夜晚都ok
不過又係同樣問題"手震"

一定要打下燈
或者借街燈的光先得

不過部機的吸光力都真係幾強haha

沒有藍天的香港

D相影出黎只得一個字"光"

在餐廳裏面影相都係好光 "杯"

太光的相變得唔夠細緻
好多details位都睇唔到

影相除左光線重要

有無手震都好重要

無手震的相靚好多
同埋可以睇耐d

d部相機第三個要注要ge係
"偏右了"

要再花多d時間了解部相機

我5個月啦

37面靚唔靚呀?

加埋大笑又好唔好睇呢?

BB晴今個月有好多進步呀

識得掂自己隻腳仔
又識少少轉身喎

睇返過去5個月的相
BB晴變化得最大一定係
出左世血淋淋同沖完涼果個樣
其實只係差半個鐘
就可以變化得咁大
由怪獸變正常BB樣^^

依家仲大大眼添
每日都有好多表情
好可愛呀
bb晴,媽媽i love you^^