2011年10月14日 星期五

Biscuit Camera-08荃灣公園

今次黎到荃灣公園呀
BB晴黎到一個城堡入面
LEE個公園仲有個好長的海濱長廊
你睇下BB晴笑得幾燦爛
只要BB晴訓得夠
佢就可以好精神咁玩架啦
如果BB晴大D就可以落草地玩、跑、跳
依家比媽媽抱住先啦

2011年10月7日 星期五

Biscuit Camera-07元朗壆圍

今日黎左一個超多蚊的地方 "元朗壆圍"
入到黎一間荒廢左多年的學校
BB晴都有黎架
其實今次會黎LEE度都係同爸爸的工作有關
好耐無黎到大自然啦
好掛住你地呀
LUNCH我地就去左鳳琴街
一間叫"大板"食日本菜
爸爸的三文魚魚生飯
我的牛肉拉麵
味度都唔錯

2011年10月4日 星期二

Biscuit Camera-06九龍區

mega box的ikea的cafe超大
連盞燈都大過人
部機影夜晚都ok
不過又係同樣問題"手震"
一定要打下燈
或者借街燈的光先得
不過部機的吸光力都真係幾強haha

Biscuit Camera-05旺角

沒有藍天的香港
D相影出黎只得一個字"光"
在餐廳裏面影相都係好光 "杯"
太光的相變得唔夠細緻
好多details位都睇唔到
影相除左光線重要
有無手震都好重要
無手震的相靚好多
同埋可以睇耐d
d部相機第三個要注要ge係
"偏右了"
要再花多d時間了解部相機

2011年10月3日 星期一

5個月的BB晴

我5個月啦
37面靚唔靚呀?
加埋大笑又好唔好睇呢?
BB晴今個月有好多進步呀
識得掂自己隻腳仔
又識少少轉身喎
睇返過去5個月的相
BB晴變化得最大一定係
出左世血淋淋同沖完涼果個樣
其實只係差半個鐘
就可以變化得咁大
由怪獸變正常BB樣^^

依家仲大大眼添
每日都有好多表情
好可愛呀
bb晴,媽媽i love you^^