2011年7月25日 星期一

超可愛的陳天晴 (二)

天晴實在有太多表情
點解佢會咁ge樣ge?
諗緊咩呢?

望緊咩咁好奇呢?!

好大隻眼呀~~~~~~~~

個面豬燈好正
日日都會啜佢幾淡^^

天晴,媽媽我愛你^3^

2011年7月22日 星期五

傻BB又長大啦

仲有10日天晴bb就3個月大啦
今個星期初佢經常鬥雞眼咁望住佢隻左手
望住隻手個樣好攪笑
佢終於進入知道自己有左手的存在的時期啦
到左今日佢又望埋自己隻右手啦
2隻手輪流望下咁囉
好得意架

睇住bb一日一日咁長大
好開心呀
謝謝爸爸o係屋企湊囡^^

2011年7月12日 星期二

返工lu

好快就放晒10個星期產假啦
好唔捨得bb同老公公呀
對左咁耐
依家大部份時間都去左返工
天晴越黎越可愛呀
多野講左好多
好鍾意你同佢傾計
仲成日笑添
天晴,你要加油!
爸爸媽媽都錫晒你^^

2011年7月5日 星期二

好心痛呀

唉~就黎人都癲啦!
天晴BB滿左2個月
今朝約左去打針
今次要打2支呀
左大脾一針,右大脾一針
佢不停咁喊
老公公餵左佢奶之後
好舒服咁訓著左
但點不知返到屋企就癲左
狂喊...............................
仲要係訓訓下大叫咁喊
又唔食奶
食左奶都噴返出黎
唉~天晴BB再次嚇親啦
再加上沈晚成班青年人去素文屋企 gathering
大家都好開心呀
包括天晴都好開心
每次去親街
天晴都係好活躍
所以返到屋企都係會扭眼訓
今次都唔例外
沈晚半夜更醒左2次
我就呵左佢2次
今朝一家三口都超累
o係咁累的情況下
天晴bb仲要打針
唉~傷上加傷
9點果陣仲要發燒添~38.7度呀
要食藥呀
好可憐呀
希望佢可以快d退燒
訓得好&食得好啦

2011年7月1日 星期五

天晴兩個月啦!!!

話咁快天晴已經兩個月啦
頭一個月過得比較漫長
但係第二個月超快囉
天晴都大個左啦

比起初初果陣重左好多、肥左好多
手腳已經有好幾節
D膚色都靚返好多
白裏透紅架

2隻眼的雙眼皮都深(右眼喊完未消腫)
眼珠仲要好大粒喎
D眼睫毛都好長呀
好靚女呀^^


隻手就消晒腫啦
不過依然好長

腳仔D肉厚左好多呀
胖嘟嘟的

我地仲用左個幾個星期的時間
幫BB成功咁戒左夜奶添
餵完夜晚12點果餐
就直至朝早6點先再飲LU
個過程好辛苦下囉
首先要頂得順BB的喊聲
同埋可憐的樣子
然後再要挨眼訓喎
唉~諗返起真係超累囉
黑眼圈勁大
不過係值得GE
天晴叻叻!爸爸叻叻!媽媽叻叻!