2011年7月12日 星期二

返工lu

好快就放晒10個星期產假啦
好唔捨得bb同老公公呀
對左咁耐
依家大部份時間都去左返工
天晴越黎越可愛呀
多野講左好多
好鍾意你同佢傾計
仲成日笑添
天晴,你要加油!
爸爸媽媽都錫晒你^^

沒有留言:

張貼留言