2011年9月29日 星期四

POKKA CAFE

跟左爸爸去同人跟"生意"
去左旺角雅蘭地下的POKKA CAFE
玩紙巾玩到好HIGH
包糖都好好味架
因為我飲左奶訓左
所以唔知爸媽食左咩
只係知道最後食左個SET的甜品
都幾好味架^^

下次黎一定要試下個格格甜品

2011年9月28日 星期三

Biscuit Camera-04夜景

第一次試影夜景
其實室內夠光d相都會唔錯
同埋好味^^
lee一部係的士
黎到新商場"mikiki"
有9月25日先至開的一田超巿
好掛住日本呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
同埋好掛住荷蘭的牛奶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不知不覺10點要關門啦
等再開多d鋪之後會再黎架^^

2011年9月27日 星期二

Biscuit Camera-03愉翠苑

今朝終於與藍天和太陽偶遇了
不過都只係得少少的陽光咋
d色有陽光有藍天果然係靚d自然d
真人與假人
自拍照
部機不能直視陽光
會出現黑點
快門都幾快
郁緊的巴士都影得幾清晰
微距功能好弱
hahaha
嘩!好有動感~good
點解香港成日都整路ge?
嘩!日落啦~d陽光仲靚呀
影建築物都好靚
遠望大老山的景都唔錯呀
夕陽無限好..................................
只是近黃昏...........................

2011年9月25日 星期日

Biscuit Camera-02九龍寨城公園

又去試機lu
不過今日又係灰天無太陽
d相影出黎ge色少左日系feel
本來想去九龍仔公園
點知天氣唔係幾好、有d雨
今日bb晴個樣好似男仔呀
部機無微距功能
影到咁樣已經唔錯囉
lee張d色反而係最似日系的

下次再努力影多d日系相^^

2011年9月23日 星期五

Biscuit Camera-01馬頭圍公園

一直都好鍾意日系相
因為夠自然,I LIKE IT
日本出左好多玩具相機
一直又好想買一部玩
8月29日出左部新機呀
我覺得影出黎唔洗用任何軟件調教
就已經係日系色tone
以下係o係馬頭圍公園影的
lee種就係我鍾意的自然色系
色彩唔sharp
唔會有刺眼的感覺
當然啦!
如果係藍色的天空
再加上溫暖的陽光
應該會更加"日系"

2011年9月18日 星期日

多多表情的天晴

LEE個樣係啱啱打完呵吹
LEE期BB鍾意嘟咀
BB的雙眼皮靚過媽媽爸爸^^
LEE個樣係少許嚇親的樣
鄒眉頭個樣都幾可愛呀HAHA
平身第一次著TUBE TOP
好多肉添^^
其實係著左一條超長的褲
HAHA

2011年9月11日 星期日

家中有"村姑"!!!

我心目中最可愛的"村姑"呀
其實只係用紗巾包住果頭咋
超可愛囉~
好鍾意呀

我一定會買D唔同造型的髮飾、頭巾、帽比BB^^

2011年9月5日 星期一

超好味的

"不用睇價錢的"餐開始啦
我地一家三口去左銅鑼灣食自助燒餅
"bang bang pan pan"
叫再2個自選的燒餅
同埋金菇肥牛卷
超好味呀
老公公的吞拿魚芝士洋蔥粟米燒餅
我就係肥牛芝士粟米燒餅
因為我地度蜜月第一餐出外食的就係
自助燒餅啦
超懷念4年前去九州^^
超飽之後去左食甜品
awlfully chocolate
一件130g的cake加一個雪糕
嘩!超好味囉
個雪糕超濃味
海綿cake超鬆軟
朱古力醬一流呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

特別嗚謝老公公請客^^
yummy yummy