2011年9月25日 星期日
Biscuit Camera-02九龍寨城公園
又去試機lu
不過今日又係灰天無太陽
d相影出黎ge色少左日系feel
本來想去九龍仔公園
點知天氣唔係幾好、有d雨
今日bb晴個樣好似男仔呀
部機無微距功能
影到咁樣已經唔錯囉
lee張d色反而係最似日系的
下次再努力影多d日系相^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言