2011年9月25日 星期日

Biscuit Camera-02九龍寨城公園

又去試機lu
不過今日又係灰天無太陽
d相影出黎ge色少左日系feel
本來想去九龍仔公園
點知天氣唔係幾好、有d雨
今日bb晴個樣好似男仔呀
部機無微距功能
影到咁樣已經唔錯囉
lee張d色反而係最似日系的

下次再努力影多d日系相^^

沒有留言:

張貼留言