2011年9月29日 星期四

POKKA CAFE

跟左爸爸去同人跟"生意"
去左旺角雅蘭地下的POKKA CAFE
玩紙巾玩到好HIGH
包糖都好好味架
因為我飲左奶訓左
所以唔知爸媽食左咩
只係知道最後食左個SET的甜品
都幾好味架^^

下次黎一定要試下個格格甜品

沒有留言:

張貼留言