2011年9月29日 星期四
POKKA CAFE
跟左爸爸去同人跟"生意"
去左旺角雅蘭地下的POKKA CAFE
玩紙巾玩到好HIGH
包糖都好好味架
因為我飲左奶訓左
所以唔知爸媽食左咩
只係知道最後食左個SET的甜品
都幾好味架^^
下次黎一定要試下個格格甜品
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言