2011年9月28日 星期三

Biscuit Camera-04夜景

第一次試影夜景
其實室內夠光d相都會唔錯
同埋好味^^
lee一部係的士
黎到新商場"mikiki"
有9月25日先至開的一田超巿
好掛住日本呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
同埋好掛住荷蘭的牛奶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不知不覺10點要關門啦
等再開多d鋪之後會再黎架^^

沒有留言:

張貼留言