2011年9月5日 星期一

超好味的

"不用睇價錢的"餐開始啦
我地一家三口去左銅鑼灣食自助燒餅
"bang bang pan pan"
叫再2個自選的燒餅
同埋金菇肥牛卷
超好味呀
老公公的吞拿魚芝士洋蔥粟米燒餅
我就係肥牛芝士粟米燒餅
因為我地度蜜月第一餐出外食的就係
自助燒餅啦
超懷念4年前去九州^^
超飽之後去左食甜品
awlfully chocolate
一件130g的cake加一個雪糕
嘩!超好味囉
個雪糕超濃味
海綿cake超鬆軟
朱古力醬一流呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

特別嗚謝老公公請客^^
yummy yummy

沒有留言:

張貼留言