2011年9月27日 星期二
Biscuit Camera-03愉翠苑
今朝終於與藍天和太陽偶遇了
不過都只係得少少的陽光咋
d色有陽光有藍天果然係靚d自然d
真人與假人
自拍照
部機不能直視陽光
會出現黑點
快門都幾快
郁緊的巴士都影得幾清晰
微距功能好弱
hahaha
嘩!好有動感~good
點解香港成日都整路ge?
嘩!日落啦~d陽光仲靚呀
影建築物都好靚
遠望大老山的景都唔錯呀
夕陽無限好..................................
只是近黃昏...........................
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言