2011年9月2日 星期五

4啦!4啦!4啦!

BB晴4個月啦
越黎越可愛
D肉越黎越結實
不過仲未係好識坐
會KEEP住左右傾或向前傾
當然未識企啦
太早學企對隻腳都唔好啦
同埋做緊轉身的預備動作
好快就可以轉身比大家睇架啦
LEE個月仲成日漏口水添
LEE排訓教果時都會扶住欄杆添
即係代表左隻手又靈活左LU
仲成日見到咩都擺入口添
好好味呀^^
依家BB仲好反應架啦
同佢傾計、玩都會對住你笑
好SWEET架
有時仲有大聲卡卡笑添
咁就要睇下你同佢玩的工力夠唔夠啦^^

沒有留言:

張貼留言