2011年6月29日 星期三

頸部訓練

最近幾個星期
訓練緊天晴的頸仔
每日都比佢趴一陣

初初果時有爸爸幫佢就可以抬起頭

做多幾日之後
天晴可以自己抬起少少頭啦

最近可以再抬高D啦
幾叻叻^^

我好勁架~
唔好睇少我呀
LEE個角度影天晴更可愛^^
媽媽錫晒

原來趴住都幾方便食手仔喎^^

2011年6月23日 星期四

天晴的寫真集 (六) 趣緻篇

lee個天晴bb真係好鬼多表情架
個個見親佢都係咁講
仲要好鬼可愛
"唉唷!咪影啦!"
扮惡???
無眼睇^^
lee張真係超正!
都唔知天晴諗緊咩
隻手都郁埋
天晴lee排狂增磅呀
"面豬燈"肥左幾多

2011年6月21日 星期二

天晴的寫真集 (五) 掃風篇

每次天晴飲親奶都係搏晒命去飲
所以每次都用盡晒D力
攪到每次掃風果時個樣都
"筋皮力盡"了
好累呀~唔好影我啦

爸爸,唔好咁大力,我死架啦
累到個身都無晒力
爸爸,唔該專心D啦
繼心心有張"化骨棉掌"
天晴有"黯然消雲掌"
HAHA

點解LEE張咁精神?
真係未飲完囉
成副未滿足的樣^^

2011年6月20日 星期一

天晴的寫真集 (四) 扁咀四部曲

天晴每次要奶之前都會扁咀
擺出一副好慘個樣
好似唔比奶佢會死咁慘
所以每次都好心軟
即比奶^^


2011年6月17日 星期五

天晴的寫真集 (三) 笑咪咪篇

天晴成日笑架
不過都只係笑1,2秒
所以好鬼難捕捉

一望到天晴笑
就好想錫佢兩淡

希望快d大d
咁佢可以望到我地
我地就可以同佢玩
睇到多d佢笑的樣啦
^^


2011年6月16日 星期四

天晴的寫真集 (二) 哭叫篇

天晴一開始會先黎個扁咀,個樣勁可憐咁
LEE個時候我已經頂唔順會即時呵佢^^
然後張開口,咪埋眼喊,有眼淚架
仲會手腳狂郁

再喊得勁D呢
係機關槍式喊聲
嘩!超慘架 !!!

而最厲害的喊呢
就係咆哮式啦!
一去到lee種程度
就多數都係半夜
未戒到夜奶的時候發生
隨時會聲沙
最後失埋聲添

希望天晴快d可以戒到夜奶
咪唔洗喊得咁悽涼啦!!!

2011年6月14日 星期二

天晴的寫真集 (一) 睡姿篇

中間最大SIZE的係經典中的經典
因咩事咁煩惱呢?咁細個就咁多野煩,幾時到大呀!!!

天晴的蘭花手都好驕娋架


我自已最喜歡係
佢用手托頭

究竟佢 lee d 咁多的動作
有無代表咩野ge呢
定係隨機ge呢
好想知呀
大個問下阿囡先

2011年6月13日 星期一

去街街 (一)

逢星期六返教會果時
就會黎到lee度等巴士
媽媽負責抱住我
而爸爸就會拎車仔
好幸福^^
又去沙田新城巿行行街
第一次o係露天茶座飲奶
仲同婆婆去food court食野

仲有去公公屋企
見到舅母同雅琳表姐
表姐大我6個月
識得坐同埋叫ma啦

2011年6月8日 星期三

做了一個月的爸媽

我地做左爸媽已經一個月啦
初初最驚同bb沖涼
因為睇過唔少video
d bb都係喊晒、好驚、勁掙扎
幸好天晴係好enjoy沖涼
而天晴bb最唔鍾意係換衫
每次換衫都會有d喊
超無安全感咁
所以要搵d 毛巾放o係佢心口就會好好多
天晴已經有8磅10安士啦
比起出世果時重左2磅7安士呀
初初要用扣針扣住心口位
免得佢冷親
依家唔洗lu
開始d衫比較啱身
每日都要揣摩bb要d咩
除左飲奶換片之外
仲有好多其他事要處理
最經常要處理就係
bb訓訓下教 會突然大聲喊
即係代表要掃風
頭果幾次唔知的情況下
bb成日都嘔奶
仲有大單野:黃疸
bb入過2日院
一個月的不停食不停排便
終於都無事啦
天晴變返白裏透紅的靚bb lu
必經的仲有塊面、頸、心口有奶疹
每次餵完奶都要用暖水抹一次
用凍水的話佢會扭來扭去唔比你抹
最開心係bb的反應啦
佢望多左我地啦
佢手仔會摸多我地
同埋會捉住我地隻手指
我地同佢傾計
佢好似真係聽緊咁^^

lee一個月的日子真係唔易過
期待天晴的第二個月
會有咩事發生呢

2011年6月5日 星期日

Nuffnang 來到香港喇!

Nuffnang 是亞太區龍頭Blog廣告公司
在新加坡、馬來西亞和澳洲等地區已經發展得很成熟,很厲害
最近還來到香港,招募不同的blogger 參與
除了定期的 blogger 活動
還會幫大家招廣告
好像非常方便的樣子!
天晴又可以多一點奶粉錢啦!


Nuffnang 的網頁︰http://www.nuffnang.com.hk/

高官探訪

老公公的前同事黎探天晴

仲送禮物比我添
謝謝各位
晚上訓得太好啦
所以好早醒
個樣仲好精神
好滿足的樣子
天晴的腳指仔
好CUTE
影極都唔厭^^

2011年6月3日 星期五

絕密公開

嘩!天晴沖涼涼呀
今次首度公開天晴出浴照^^
首先洗面洗頭先
跟住就沖涼啦
爸爸同我沖架
幾開心
天晴沖涼果時唔驚又唔喊架
超乖超抵錫
最後就抺身著返衫啦

yeah~沖涼好舒服
I LOVE IT^^

2011年6月2日 星期四

天晴滿月啦^^

由舊年9月知道自己有左到生左天晴
再到今日6月2日天晴終於滿月啦
(出世) (一星期) (一個月)天晴個樣有無變呢?
lee 11個月以黎
發生好多事
人生已經踏入左另一階段啦
亦都升級為"媽媽"啦
新手媽媽同新手爸爸真係唔易做
天晴一日8餐,餵奶,換片,洗衫
仲要keep住睇佢有無嘔奶、掃風
最慘係睇住佢比人打針、然後入院
超可憐的樣子真係好心痛><
嘩!lee個月真係唔易捱
不過天晴一日一日的長大
令我地滿心安慰
非常感恩
今日天晴又要去打針啦
佢真係好痛架
流晒眼淚
唉~打在愛女身,痛在媽媽心呀><
天晴真係大個囡左架
隻手靈活左
幾叻叻^^

希望天晴可以快高長大
每日都快快樂樂!!!