2011年6月13日 星期一
去街街 (一)
逢星期六返教會果時
就會黎到lee度等巴士
媽媽負責抱住我
而爸爸就會拎車仔
好幸福^^
又去沙田新城巿行行街
第一次o係露天茶座飲奶
仲同婆婆去food court食野
仲有去公公屋企
見到舅母同雅琳表姐
表姐大我6個月
識得坐同埋叫ma啦
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言