2011年6月8日 星期三

做了一個月的爸媽

我地做左爸媽已經一個月啦
初初最驚同bb沖涼
因為睇過唔少video
d bb都係喊晒、好驚、勁掙扎
幸好天晴係好enjoy沖涼
而天晴bb最唔鍾意係換衫
每次換衫都會有d喊
超無安全感咁
所以要搵d 毛巾放o係佢心口就會好好多
天晴已經有8磅10安士啦
比起出世果時重左2磅7安士呀
初初要用扣針扣住心口位
免得佢冷親
依家唔洗lu
開始d衫比較啱身
每日都要揣摩bb要d咩
除左飲奶換片之外
仲有好多其他事要處理
最經常要處理就係
bb訓訓下教 會突然大聲喊
即係代表要掃風
頭果幾次唔知的情況下
bb成日都嘔奶
仲有大單野:黃疸
bb入過2日院
一個月的不停食不停排便
終於都無事啦
天晴變返白裏透紅的靚bb lu
必經的仲有塊面、頸、心口有奶疹
每次餵完奶都要用暖水抹一次
用凍水的話佢會扭來扭去唔比你抹
最開心係bb的反應啦
佢望多左我地啦
佢手仔會摸多我地
同埋會捉住我地隻手指
我地同佢傾計
佢好似真係聽緊咁^^

lee一個月的日子真係唔易過
期待天晴的第二個月
會有咩事發生呢

沒有留言:

張貼留言