由舊年9月知道自己有左到生左天晴
再到今日6月2日天晴終於滿月啦
(出世) (一星期) (一個月)天晴個樣有無變呢?
lee 11個月以黎
發生好多事
人生已經踏入左另一階段啦
亦都升級為"媽媽"啦
新手媽媽同新手爸爸真係唔易做
天晴一日8餐,餵奶,換片,洗衫
仲要keep住睇佢有無嘔奶、掃風
最慘係睇住佢比人打針、然後入院
超可憐的樣子真係好心痛><
嘩!lee個月真係唔易捱
不過天晴一日一日的長大
令我地滿心安慰
非常感恩
佢真係好痛架
流晒眼淚
隻手靈活左
希望天晴可以快高長大
每日都快快樂樂!!!
沒有留言:
張貼留言