2011年6月29日 星期三

頸部訓練

最近幾個星期
訓練緊天晴的頸仔
每日都比佢趴一陣

初初果時有爸爸幫佢就可以抬起頭

做多幾日之後
天晴可以自己抬起少少頭啦

最近可以再抬高D啦
幾叻叻^^

我好勁架~
唔好睇少我呀
LEE個角度影天晴更可愛^^
媽媽錫晒

原來趴住都幾方便食手仔喎^^

沒有留言:

張貼留言