2011年6月29日 星期三
頸部訓練
最近幾個星期
訓練緊天晴的頸仔
每日都比佢趴一陣
初初果時有爸爸幫佢就可以抬起頭
做多幾日之後
天晴可以自己抬起少少頭啦
最近可以再抬高D啦
幾叻叻^^
我好勁架~
唔好睇少我呀
LEE個角度影天晴更可愛^^
媽媽錫晒
原來趴住都幾方便食手仔喎^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言