2011年6月16日 星期四
天晴的寫真集 (二) 哭叫篇
天晴一開始會先黎個扁咀,個樣勁可憐咁
LEE個時候我已經頂唔順會即時呵佢^^
然後張開口,咪埋眼喊,有眼淚架
仲會手腳狂郁
再喊得勁D呢
係機關槍式喊聲
嘩!超慘架 !!!
而最厲害的喊呢
就係咆哮式啦!
一去到lee種程度
就多數都係半夜
未戒到夜奶的時候發生
隨時會聲沙
最後失埋聲添
希望天晴快d可以戒到夜奶
咪唔洗喊得咁悽涼啦!!!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言