2011年5月27日 星期五

3星期大的天晴

除左之前深層次的煩惱樣子
今次整個淺層啦
我真係幾好戲架
多得我有個"叱咜影壇半年"的爸爸
再淺d都仲得
係咪好犀利呢^^

訓教個樣都表現得唔錯架
精靈活躍樣都得架
連對眼都識得笑
又多個fans爭住同我合照^^

2011年5月20日 星期五

一家三口

天晴腳仔好細呀

手仔都好細o者

"ma"
你就想啦!邊有咁快呀!發下夢先啦^^

天晴又練習爸爸傳授的演技^^

2011年5月17日 星期二

天晴第一次返教會

今日係安息日
我著靚靚新衫返教會

今日係爵恩姐姐的浸禮大日子
點可以少左我呢
雖然我細
但係我都要觀禮慶祝

沙田教會大合照
LEE張亦係我同心心唯一一張合照
我地各自都好忙碌
下次一定要搵時間同心心傾計、玩先得^^

媽媽你要好好咁減肥先得啦

返到教會大家都同我SAY HI
仲讚我靚囡
我都知我靚
不過有D尷尬囉^^
謝謝大家的讚賞

大家仲爭住要抱我
同我合照

見到大家咁熱情
我都興奮埋一份

在此謝謝各位的厚愛
我會越來越可愛^^

2011年5月15日 星期日

超可愛的陳天晴呀^^

都唔知可以打D咩字呢
天晴BB實在太可愛啦^^




屋企附近的馬頭圍村

2011年5月11日 星期三

初生嬰兒 黃疸 (下)

好收拾心情繼續寫下篇

見到bb要住院個心實在唔好受
因為佢真係好乖 更加唔想佢受苦
醫生話要睇返佢個指數先
如果高就今晚要照燈
唔高就留待明天抽血再驗
下?又抽血?唔係掛?
天晴腳板仔已經有2個針窿啦
如果唔高,最快聽日出院

lee個時候多得老公公安慰
同埋祈禱求上帝醫治
醫護人員可以細心照顧
暫時接受左
心情亦都平穩d

5月7日天晴出世第5日
都收唔到醫院的電話
所以4點果時就同老公公去探天晴
噢!我的天晴!點解你咁樣ge?
比人包成咁樣ge?

我唔制呀~我唔要天晴咁樣

見到天晴咁樣
個心實在唔好受
不過天晴真係好乖
姑娘幫佢肛探佢都無喊
好叻呀~爸媽錫晒
天晴你要加油呀
爸爸媽媽會o係你身邊保護你架

我同老公公輪流陪下天晴
直至等到姑娘同我地講bb的情況
佢食奶、排便都好好
沈晚個指數係245
未到250所以我地無幫佢照燈
今日抽血之後就升到259
所以今朝先至開始照燈
噢~即係今日唔能出院住
仲要返家等多日
我餵左天晴食奶之後就返屋企休息啦

5月8日天晴出世第6日
等呀等呀等呀
老公公返左教會
我就留o係屋企休息
等呀等呀等呀
14:36等到啦
醫院打來話可以接天晴出院啦!!!
YEAH
天晴,我同爸爸黎接你出院啦!!!

份報告話天晴個指數已經跌到去211啦
返到屋企lee幾日都餵佢食多d
希望佢可以排多d便便
咁就可以快d好返啦

5月11日天晴出世第9日
今日去母嬰健康院果陣
醫生話天晴仲有黃
不過個指數已經跌到161啦
聽到個心即係定晒啦
唔洗驚啦!
雖然湊b實在唔簡單
但係有上帝、老公公o係度
我會繼續努力湊好天晴^^