07:00兒科醫生報告返bb的情況,一切正常,重6.3磅,2.8公斤09:00郭醫生黎睇下我的情況,傷口好靚,唔多血出,很好
10:45探天晴bb
11:45第一次餵奶。嘩!第一次呀~有d怕羞,但係所有媽媽都係咁架啦!好,我要加油努力,等天晴可以健康d^^嘩!返返床先至知原來connie姐、pr同思聰黎左探我地呀~佢地仲探左天晴添~謝謝你們的探訪、問候、點心、尿片^^
13:00我需要休息訓一陣,咁老公公返左屋企食飯拎野,o係醫院留下撞到阿龍&阿豪,咁老公公就同佢地探天晴bb
16:30聽左個出院講座,帶左記事簿同筆去記低d重要事項,天晴媽媽要加油
17:00媽打黎左呀~仲煲左湯比我地飲,真好!跟住一齊探天晴bb
18:00同左媽打&老公公去餐廳食晚飯
19:00高瑜姨都黎左探我地呀!傾左一陣計我就去餵奶
20:15嘩!小華都黎左探我地呀~咁我地就全部人一齊去探天晴bb
感謝大家的探訪,亦感謝透過sms, fb關心祝福的朋友
沒有留言:
張貼留言