見到bb要住院個心實在唔好受
因為佢真係好乖 更加唔想佢受苦
醫生話要睇返佢個指數先
如果高就今晚要照燈
唔高就留待明天抽血再驗
下?又抽血?唔係掛?
天晴腳板仔已經有2個針窿啦
如果唔高,最快聽日出院










lee個時候多得老公公安慰
同埋祈禱求上帝醫治
醫護人員可以細心照顧
暫時接受左
心情亦都平穩d
✿5月7日天晴出世第5日✿
都收唔到醫院的電話
所以4點果時就同老公公去探天晴
噢!我的天晴!點解你咁樣ge?
比人包成咁樣ge?
我唔制呀~我唔要天晴咁樣










見到天晴咁樣
個心實在唔好受
不過天晴真係好乖
姑娘幫佢肛探佢都無喊
好叻呀~爸媽錫晒
天晴你要加油呀
爸爸媽媽會o係你身邊保護你架
我同老公公輪流陪下天晴
直至等到姑娘同我地講bb的情況
佢食奶、排便都好好
沈晚個指數係245
未到250所以我地無幫佢照燈
今日抽血之後就升到259
所以今朝先至開始照燈
噢~即係今日唔能出院住
仲要返家等多日
我餵左天晴食奶之後就返屋企休息啦
✿5月8日天晴出世第6日✿
等呀等呀等呀
老公公返左教會
我就留o係屋企休息
等呀等呀等呀
14:36等到啦
醫院打來話可以接天晴出院啦!!!
♥YEAH♥
天晴,我同爸爸黎接你出院啦!!!











份報告話天晴個指數已經跌到去211啦
返到屋企lee幾日都餵佢食多d
希望佢可以排多d便便
咁就可以快d好返啦
✿5月11日天晴出世第9日✿
今日去母嬰健康院果陣
醫生話天晴仲有黃
不過個指數已經跌到161啦
聽到個心即係定晒啦
唔洗驚啦!
雖然湊b實在唔簡單
但係有上帝、老公公o係度
我會繼續努力湊好天晴^^
沒有留言:
張貼留言