20:45有少許出血,食埋個晚餐先
21:30第二次出血,換衫,老公公陪同之下去法國醫院
22:00辦理入院登記手續,我同老公公分別都有勁多FORM要填,比姑娘檢查果時,被讚個子宮軟,夠靚喎^^仲話聽日醫生檢查之後應該都唔比你走,生得架啦添!唔知真定假呢?因為唔少CASE都係出血然後住院一日,第二日返屋企,直到穿水或者有陣痛先至再入院GE。老公公交完按金之後,佢就返屋企lu
22:25而我就開始聽天晴的心跳,有郁動就按制的檢查,要做成個鐘架,聽起上來都有d悶,不過聽住天晴的心跳聲,同埋比佢撐下撐下,d時間又過得幾快喎
23:30完晒成個檢查之後,我都入房323B訓lu
其實成晚都訓得唔太好,訓下醒下咁
5月2日
06:15起身lu,因為
06:30姑娘話要同我放大便呀,過程不便多說^^仲量左2次血壓,1次體溫添
07:30yeah~見到老公公啦!結左婚3年半以黎都未分開訓過架,今次為左囡囡就要破例幾晚lu
10:00等左好耐,終於等到郭醫生同我檢查lu,佢亦都係話我個子宮靚呀~應該今日可以生架啦!仲話我個子宮已經已經開左2隻手指位啦!但我未feel 痛,所以安排我去打催生劑喎~嘩!突然覺得,天晴要出世,等左差唔多10個月,終於都可以同天晴見面啦!原來上帝早已安排的日子係2011年5月2日。
11:00被安排到去303-3房,好似前一晚咁聽bb心跳
11:20開始打催生劑,因為姑娘話大概係下午or黃昏時間生,所以老公公返左屋企眠一眠,食個lunch先至再返來陪我
13:00開始有規律咁感覺到成個肚硬住同埋有d痛,仲問姑娘lee隻係咪就係傳說中的陣痛呀?姑娘話:係呀~你依家先至感覺得到咋!但係個子宮未有1度喎!噢~心情有點沈重,原來2隻手指都唔等於1度!!!
13:30嘩!開始頂唔順啦!越來越厲害啦~同埋懷疑穿左水,就叫姑娘檢查,原來係未穿ge~跟住就send sms叫老公公快d到黎陪我
13:40"pop"一聲,今次d羊水真係穿左啦!叫姑娘幫我檢查,今次係堅架啦!話我個子宮開左2度啦!but我真係好痛,姑娘就話比個氣我聞喎
13:45第一次聞氣,個人係"溫溫鄧鄧",好似無意識咁,的確係有幫助減少痛楚,但感覺不良好,唔鍾意lee種感覺
14:00短短15分鐘已經痛左幾次,吸左幾次,sms比老公公都好幾次,突然聽到一把至愛的聲音,老公公你到啦!我同老公公講,好痛呀~頂唔順啦~嘩!突然又痛,用力捉住老公公隻手狂吸,下肢不斷抽搐!!!"救命呀!不如同醫生講開刀啦~"老公公初初都話”你加油!你得架!”但當見到我真係好痛好頂唔順,同埋我真係捉得佢好痛之下,佢都同意幫我問下姑娘有無得轉做開刀啦!姑娘即刻就入黎檢查話已經開到6度啦!lee個時候去開刀好唔抵架,我已經叫左郭醫生啦!依家推你入產房啦!
仲聽到出面d姑娘話:下!11點幾先至催生咋喎~咁快生得啦!本來覺得子宮開得2度就已經咁辛苦,隔離床果個係開左2-3度有位就入產房咋,d姑娘仲話佢應該要夜晚至生到。咁我不如唔好捱、唔好忍,快快開刀算啦!點不知突然話開左6度、仲超快手快腳咁推我入產房!原來我真係有機會順產架!不過真係好痛囉!仲要過去產房果時無得聞氣呀~嘩!又叫又典床典蓆咁!好耐命囉~經過好幾次叫苦連天之後,終於有返氣聞,不過都係醫生快d黎快d生好d。
聞返氣都要繼續典、繼續叫,由個肚開始直到腳板底都係痛囉~幾分鐘之後見到醫生啦!正式開始生啦!首先要枱高雙腳,痛果時雙手用力拉前面2個手挽,頭要向前傾,用力痾阿b出黎。又叫又用力又痛之下做左好幾次,姑娘叫我唔出聲,我就唔出聲,不過唔係次次記得^^叫得最慘果次係用緊力果時被醫生剪開呀~嘩!果下叫聲我就失左聲啦!超勁呀^^好彩,多得醫生、老公公、姑娘不斷咁鼓勵我,讚我之下,我估大概經歷左4次出力啦!點不知,第5次可能係上帝比力量我,我超級用力咁做好每個動作,我感覺到有野o係我身上出來呀~原來血淋淋的天晴從醫生的手中抱出黎啦!
14:52生左啦!生左啦!我終於生左啦!天晴出世啦!嘩!此時的我已經無氣又無晒力啦!塊面已經一點血色都無啦!不過好感動呀~上帝幫助左我只係經歷2個鐘頭的痛楚就讓我可以生到天晴啦!
感謝主!感謝老公公!感謝郭醫生!感謝姑娘!阿們!
沒有留言:
張貼留言