2011年5月17日 星期二
天晴第一次返教會
今日係安息日
我著靚靚新衫返教會
今日係爵恩姐姐的浸禮大日子
點可以少左我呢
雖然我細
但係我都要觀禮慶祝
沙田教會大合照
LEE張亦係我同心心唯一一張合照
我地各自都好忙碌
下次一定要搵時間同心心傾計、玩先得^^
媽媽你要好好咁減肥先得啦
返到教會大家都同我SAY HI
仲讚我靚囡
我都知我靚
不過有D尷尬囉^^
謝謝大家的讚賞
大家仲爭住要抱我
同我合照
見到大家咁熱情
我都興奮埋一份
在此謝謝各位的厚愛
我會越來越可愛^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言