2011年5月17日 星期二

天晴第一次返教會

今日係安息日
我著靚靚新衫返教會

今日係爵恩姐姐的浸禮大日子
點可以少左我呢
雖然我細
但係我都要觀禮慶祝

沙田教會大合照
LEE張亦係我同心心唯一一張合照
我地各自都好忙碌
下次一定要搵時間同心心傾計、玩先得^^

媽媽你要好好咁減肥先得啦

返到教會大家都同我SAY HI
仲讚我靚囡
我都知我靚
不過有D尷尬囉^^
謝謝大家的讚賞

大家仲爭住要抱我
同我合照

見到大家咁熱情
我都興奮埋一份

在此謝謝各位的厚愛
我會越來越可愛^^

沒有留言:

張貼留言