2011年5月7日 星期六

天晴出院回家了(0504)

第3日天晴同我都可以回家啦

睇下天晴笑得幾甜^^

張熊貓被係咪好靚呢
突燈o係日本買比天晴架
粉紅色再加上可愛的熊貓
襯晒天晴啦haha

因為有d落雨我地就踏的士回家
天晴終於回家了

lee度就係天晴的小天地呀
不過依家的天晴對比起張床
都幾細粒喎
見到天晴在相中嗎?haha

天晴第一次訓上佢的"黃金座駕"
都幾fit呀^^

嘩!天晴第1次同piyo合照呀
2個都咁可愛hehe

沒有留言:

張貼留言