2011年4月30日 星期六

仲有9日

今日已經黎到4月30日
仲有9日就到預產期啦
究竟天晴會o係邊一日出世呢?
究竟我幾時會作動呢?
大家都已經好緊張啦
因為時間真係好迫近啦
個個都話快架啦!快架啦!
個肚都"籮"咁大嗱~

其實我都好想天晴快快出世
等我可以快d錫佢愛佢照顧佢嘛
不過我應該要好好咁享受咁懷孕的過程
雖然lee段時間確好辛苦
面腫、手腫、手痛、腳痛、
陀住重過西瓜的天晴
但係我都好好咁努力
努力咁等待那天的來臨!!!
加油!陳家小牛!加油!陳天晴!!!

沒有留言:

張貼留言