2011年4月15日 星期五

踏入第9個月

不經不覺36週幾啦
個肚已經大到不得了啦
天晴今日有5磅10安士
好重囉
同埋隻腳&手keep住腫
超唔舒服
唔知天晴會o係邊日出世呢
好期待呀^^
距離預產期5月9日仲淨返24日咋
今日醫生比左入院信我
如果有穿水、見血
同埋5-10分鐘一次的陣痛
就要即刻入院啦
嘩!好緊張呀!
好快到啦!
願神一直帶領!



今日走左去荷花做vip&買左piyo揹帶
遲d可以揹住天晴四圍去lu

仲有買左超重要的修身腰帶
生完六個月係減肥黃金時間呀
要好好把握呀
一生完就帶
減!減!減!

沒有留言:

張貼留言