2011年4月3日 星期日
2011青年運動日
今年區會青年部攪左個"2011青年運動日"
有羽毛球、兵兵球、籃球同足球比賽
每日只限參加一樣
我地沙田就參加左足球
大埔頭足球場
其實今日不太適合戶外劇烈運動
因為個太陽好曬
同埋空氣唔太新鮮
老公公踢完之後都要開傘呀
哈哈哈
最後老公公得到銅牌
所以得到奬牌的球員來張大合照
完晒比賽之後
仲o係三育裏面BBQ添
燒擦左蜜糖的麵包係超級好味家
附上老公公好辛苦咁搏到個12碼
交由全場最佳運動員射
睇下入唔入?
請留意後方球員呀
超攪笑^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言