2011年4月3日 星期日

2011青年運動日

今年區會青年部攪左個"2011青年運動日"
有羽毛球、兵兵球、籃球同足球比賽
每日只限參加一樣
我地沙田就參加左足球

大埔頭足球場
其實今日不太適合戶外劇烈運動
因為個太陽好曬
同埋空氣唔太新鮮

老公公踢完之後都要開傘呀
哈哈哈

最後老公公得到銅牌
所以得到奬牌的球員來張大合照

完晒比賽之後
仲o係三育裏面BBQ添
燒擦左蜜糖的麵包係超級好味家

附上老公公好辛苦咁搏到個12碼
交由全場最佳運動員射
睇下入唔入?
請留意後方球員呀
超攪笑^^

沒有留言:

張貼留言