2011年4月17日 星期日

天晴衫仔洗白白


係時候幫天晴洗下d衫仔lu

靚d日本貨就用piyo衣架掛^^

超可愛的襪仔就用熊貓夾夾

另外仲有蝴蝶仔同埋hk買的連身衣

最後當然唔少紗巾啦
其實仲有好多衫仔
不過可以等天晴出左世先再洗都未遲^^
天晴,加油!媽媽已經準備妥當去迎接你啦
希望上帝帶領你在合適的日子平安出世呀^^
加油!加油!加油!

沒有留言:

張貼留言