2011年4月17日 星期日
天晴衫仔洗白白
係時候幫天晴洗下d衫仔lu
靚d日本貨就用piyo衣架掛^^
超可愛的襪仔就用熊貓夾夾
另外仲有蝴蝶仔同埋hk買的連身衣
最後當然唔少紗巾啦
其實仲有好多衫仔
不過可以等天晴出左世先再洗都未遲^^
天晴,加油!媽媽已經準備妥當去迎接你啦
希望上帝帶領你在合適的日子平安出世呀^^
加油!加油!加油!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言