2011年7月1日 星期五
天晴兩個月啦!!!
話咁快天晴已經兩個月啦
頭一個月過得比較漫長
但係第二個月超快囉
天晴都大個左啦
比起初初果陣重左好多、肥左好多
手腳已經有好幾節
D膚色都靚返好多
白裏透紅架
2隻眼的雙眼皮都深(右眼喊完未消腫)
眼珠仲要好大粒喎
D眼睫毛都好長呀
好靚女呀^^
隻手就消晒腫啦
不過依然好長
腳仔D肉厚左好多呀
胖嘟嘟的
我地仲用左個幾個星期的時間
幫BB成功咁戒左夜奶添
餵完夜晚12點果餐
就直至朝早6點先再飲LU
個過程好辛苦下囉
首先要頂得順BB的喊聲
同埋可憐的樣子
然後再要挨眼訓喎
唉~諗返起真係超累囉
黑眼圈勁大
不過係值得GE
天晴叻叻!爸爸叻叻!媽媽叻叻!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言