唉~就黎人都癲啦!
天晴BB滿左2個月
今朝約左去打針
今次要打2支呀
左大脾一針,右大脾一針
佢不停咁喊
老公公餵左佢奶之後
好舒服咁訓著左
但點不知返到屋企就癲左
狂喊...............................
仲要係訓訓下大叫咁喊
又唔食奶
食左奶都噴返出黎
唉~天晴BB再次嚇親啦
再加上沈晚成班青年人去素文屋企 gathering
o係咁累的情況下
天晴bb仲要打針
唉~傷上加傷
9點果陣仲要發燒添~38.7度呀
要食藥呀
好可憐呀
希望佢可以快d退燒
訓得好&食得好啦


沒有留言:
張貼留言