2011年7月25日 星期一
超可愛的陳天晴 (二)
天晴實在有太多表情
點解佢會咁ge樣ge?
諗緊咩呢?
望緊咩咁好奇呢?!
好大隻眼呀~~~~~~~~
個面豬燈好正
日日都會啜佢幾淡^^
天晴,媽媽我愛你^3^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言