2011年7月25日 星期一

超可愛的陳天晴 (二)

天晴實在有太多表情
點解佢會咁ge樣ge?
諗緊咩呢?

望緊咩咁好奇呢?!

好大隻眼呀~~~~~~~~

個面豬燈好正
日日都會啜佢幾淡^^

天晴,媽媽我愛你^3^

沒有留言:

張貼留言