2011年9月11日 星期日
家中有"村姑"!!!
我心目中最可愛的"村姑"呀
其實只係用紗巾包住果頭咋
超可愛囉~
好鍾意呀
我一定會買D唔同造型的髮飾、頭巾、帽比BB^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言