2011年9月23日 星期五

Biscuit Camera-01馬頭圍公園

一直都好鍾意日系相
因為夠自然,I LIKE IT
日本出左好多玩具相機
一直又好想買一部玩
8月29日出左部新機呀
我覺得影出黎唔洗用任何軟件調教
就已經係日系色tone
以下係o係馬頭圍公園影的
lee種就係我鍾意的自然色系
色彩唔sharp
唔會有刺眼的感覺
當然啦!
如果係藍色的天空
再加上溫暖的陽光
應該會更加"日系"

沒有留言:

張貼留言