2011年10月7日 星期五

Biscuit Camera-07元朗壆圍

今日黎左一個超多蚊的地方 "元朗壆圍"
入到黎一間荒廢左多年的學校
BB晴都有黎架
其實今次會黎LEE度都係同爸爸的工作有關
好耐無黎到大自然啦
好掛住你地呀
LUNCH我地就去左鳳琴街
一間叫"大板"食日本菜
爸爸的三文魚魚生飯
我的牛肉拉麵
味度都唔錯

沒有留言:

張貼留言