2011年10月14日 星期五

Biscuit Camera-08荃灣公園

今次黎到荃灣公園呀
BB晴黎到一個城堡入面
LEE個公園仲有個好長的海濱長廊
你睇下BB晴笑得幾燦爛
只要BB晴訓得夠
佢就可以好精神咁玩架啦
如果BB晴大D就可以落草地玩、跑、跳
依家比媽媽抱住先啦

沒有留言:

張貼留言