2011年10月4日 星期二
Biscuit Camera-06九龍區
mega box的ikea的cafe超大
連盞燈都大過人
部機影夜晚都ok
不過又係同樣問題"手震"
一定要打下燈
或者借街燈的光先得
不過部機的吸光力都真係幾強haha
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言