2011年10月4日 星期二

Biscuit Camera-06九龍區

mega box的ikea的cafe超大
連盞燈都大過人
部機影夜晚都ok
不過又係同樣問題"手震"
一定要打下燈
或者借街燈的光先得
不過部機的吸光力都真係幾強haha

沒有留言:

張貼留言