2011年10月4日 星期二
Biscuit Camera-05旺角
沒有藍天的香港
D相影出黎只得一個字"光"
在餐廳裏面影相都係好光 "杯"
太光的相變得唔夠細緻
好多details位都睇唔到
影相除左光線重要
有無手震都好重要
無手震的相靚好多
同埋可以睇耐d
d部相機第三個要注要ge係
"偏右了"
要再花多d時間了解部相機
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言