2011年8月1日 星期一

天晴媽媽生日

又大一歲啦
今年仲升左級
做左天晴媽媽添

今年一家三口去左佐敦食放題

lee度的環境都唔錯
d裝修又幾靚

我地食野之前要餵飽左天晴bb先

第一客的刺身會裝飾得靚靚咁

天晴媽媽推介:一口牛柳
d肉好易咬,d醬汁好味,配菜翠肉瓜都好好食

天晴爸爸的推介:火焰芥辣三文魚壽司
三文魚係入口即溶
好食過刺身

仲食左花之戀,醬汁三文魚壽司

大細不一的多春魚

沙律腐皮壽司
蟹柳卷物

唔好食的朱古力慕思

好開心
今年開始可以同天晴bb一齊過^^

媽媽:生日快樂!!!送你一個^^

connie姐送比我的生日禮物

priscilla送比我的生日禮物

天晴你就好啦!媽媽生日你就收禮物^^

沒有留言:

張貼留言