2011年3月3日 星期四

懷孕日記(1)

一直都好鍾意BB的我
看住別人一個又一個小朋友出世
確實好想生BB呀

我成日問住佢我地幾時生o者???
老公公一直都要我預備好做媽媽先至比我生

但佢一問到我預備好未o果時
我又好似未預備好喎
因為玩BB開心之外其實係終身的承諾
好似好複雜咁!!!
所以去睇書、同d媽媽傾計呀
希望自己可以好好咁預備

所以當驗孕棒係兩條線o果陣
老公公係好鎮定咁話
"兩條線呀"
"你係有o左呀"

其實當時我係超緊張o家
雖然做好所為的預備
甚至乎連 BB的名我地都諗埋
但無諗過當事情真係發生o果陣會係咁囉
原來我要當媽媽啦
一個好新好新的體驗

沒有留言:

張貼留言