2011年3月5日 星期六
陳繹心
教會新寵兒
陳教士&盈欣的小BABY
叫做"陳繹心"
我地好多人都叫佢"心心"
佢超得人鍾意o家
尤其是係佢的頭髮
超長o家
同埋兩邊係有"的水"
似足Jeffery^^
佢超八卦o家
明明好肚餓
食緊奶都要四圍望o家
不過心心lee個星期頭o果時病o左
佢就一日好返
但係就傳染比o左爸媽呀
陳爸爸&陳媽媽
要帶口罩返教會聚會
心心今日又喊又笑又打"c egg"
超可愛呀
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言