2011年3月5日 星期六

陳繹心

教會新寵兒
陳教士&盈欣的小BABY
叫做"陳繹心"
我地好多人都叫佢"心心"
佢超得人鍾意o家
尤其是係佢的頭髮
超長o家

同埋兩邊係有"的水"
似足Jeffery^^
佢超八卦o家
明明好肚餓
食緊奶都要四圍望o家

不過心心lee個星期頭o果時病o左
佢就一日好返
但係就傳染比o左爸媽呀
陳爸爸&陳媽媽
要帶口罩返教會聚會

心心今日又喊又笑又打"c egg"
超可愛呀

沒有留言:

張貼留言