2011年3月4日 星期五

懷孕日記(4)

一直都好想個肚快d大
好想比大家知道我大o左肚呀
我做媽媽啦^^好有優越感^^

二來等大家要小心行路
唔好撞到大肚婆^^
(可以打橫o黎行haha)

頭三月就超級戒口
好多鍾意食but對BB唔好ge都無食
e.g. 香蕉、朱古力、雪糕、芒果...
但係又會食多d對BB好ge食物
e.g. 菜、生果、豆奶......

可能因為無嘔啦!
個肚真係慢慢咁長大
4個月已經32.5寸(多o左6寸)
7個月o果時己經大到39寸呀
依家踏巴士&地鐵都有人讓位比我lu
好warm呀~謝謝你們^^


沒有留言:

張貼留言