2011年3月4日 星期五
懷孕日記(4)
一直都好想個肚快d大
好想比大家知道我大o左肚呀
我做媽媽啦^^好有優越感^^
二來等大家要小心行路
唔好撞到大肚婆^^
(可以打橫o黎行haha)
頭三月就超級戒口
好多鍾意食but對BB唔好ge都無食
e.g. 香蕉、朱古力、雪糕、芒果...
但係又會食多d對BB好ge食物
e.g. 菜、生果、豆奶......
可能因為無嘔啦!
個肚真係慢慢咁長大
4個月已經32.5寸(多o左6寸)
7個月o果時己經大到39寸呀
依家踏巴士&地鐵都有人讓位比我lu
好warm呀~謝謝你們^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言