2011年3月22日 星期二
天晴bb有4磅6安士
lee兩日訓訓下都比個肚痕醒o左
無得訓好慘囉
又會令個腰recover唔到喎
今日拎o左假去睇o左醫生lu~
好彩唔係濕疹
比o左d止痕膏我擦~
天晴bb有4磅6安士啦~
每2個星期重1磅呀~
生得o果時咪7-8磅!
救命!
天晴你會唔會係肥妹仔呀?
^^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言