心情既興奮又緊張
"終於可以有BB啦"
"BB o係我肚面呀"
雖則驗孕棒係"陽性"
但都去一去家計會check下穩陣d
去到家計會
醫生都話係有左呀
yeah~今次堅o家啦
不過個姑娘好攪笑
問我地有左會點?
即時唔知比咩反應
老公公就話"生囉!"
可能係因為家計會有合法的落仔服務掛
跟住老公公就同我 book o左法國醫院的女醫生
咁就開始 o左我 "法國之路" lu
9月9日第一次去法國醫院

因為只係有o左大約五個星期
所以要用陰道超聲波
嘩!超唔舒服囉
照出o黎的結果係
只係見到小baby個0.81cm的胎囊咋
一向都唔訓晏教的我
經已日日都想訓晏教 lu
兩個星期之後

再照多次超聲波
今次終於真係見到小baby啦
黑色o果度係胎囊(差唔多有3cm)
+......+就係小baby啦
有1cm~ hahaha
幾細粒
小baby真係o係我肚面日漸長大o家~
Amazing!!!
小baby,初次見面,好高興認識你!你好嗎?
媽媽好感動呀 T_T
沒有留言:
張貼留言